kontakt@st-klara-bensberg.de

Unsere Öffnungszeiten richten sich nach den Bedürfnissen der Eltern. Zur Zeit ist der Kindergarten von 7.30 Uhr bis 16.30 Uhr geöffnet.

Günlük rutin

St. Clare's Anaokulunda neler oluyor?

Çocuklar sabah 07.15 ile 9.00 arasında anaokuluna getirilir. Çocuklar gruplarına varır varmaz, kahvaltı imkanı ile birlikte serbest oyun başlar. Sabah boyunca farklı aktiviteler gerçekleştirilir (jimnastik, okul öncesi grubu, yaratıcı aktiviteler, vb.)

Öğlen 12.00 civarında her üç grupta da öğle yemeği servis edilir. Daha sonra, daha büyük çocuklar için serbest oyun tekrar gerçekleşir ve daha küçük çocuklar için dinlenme dönemi başlar.

Öğleden sonra çocuklar kademeli olarak tekrar anaokulundan ayrılırlar.

Günlük rutin
Günlük yaşamda emniyet, güvenlik ve oryantasyon

Gündüz bakım merkezimizde bir gün